Tuesday, August 25, 2009

allowance

Everyday, I will check my cimb account to see whether the jpa's allowance has been credited or not... and the result is always frustrated me.. it's been a month... especially now is the fasting month....

Therefore, I make it a point to send the email to jpa.. using my dad's email... and the reply email make me a bit happy...

..................................................
copy from my dad's hotmail email

salam encik shaifuddin, setelah sy semak, elaun sara hidup anak encik akan dikredit kan hari ini atau esok.tarikh ini telah ditetapkan oleh pihak CIMB memandangkan terdapat banyak lagi bayaran² utk kolej perdiaaan yg lain dan juga bagi mengelakkan kesesakan transaksi akaun oleh pihak bank.jika ada sebarang masalah lagi boleh la hubungi saya. terima kasih.


yes... tomorrow I'll get a bunch of money to be spent...

No comments:

Post a Comment